قرارداد و قوانین سامانه آنلاین گراف

لطفاً قرارداد را با دقت مطالعه و در صورت موافقت تیک آن را فعال و ارسال نمائید . در صورت وجود ابهام با پشتیبانی سامانه گراف تماس بگیرید.

ماده 1:

وب سایت پایه گراف یک وب سایت بر پایه وردپرس با امکانات عمومی و آموزشی است که بصورت پایه قابل تهیه می باشد. بر اساس نیاز خود می توانید سامانه های دیگری که بصورت ماژولار قابل نصب روی این سایت هست را انتخاب نمائید و یا سفارش پلاگین های مختلف امکانات سایت را ارتقاء دهید. ماژول ها و پلاگین ها هزینه جداگانه دارند که طبق توافق قابل سفارش و خریداری می باشند.

ماده 2:

وب سایت گراف با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می گردد و از ابزارهای بومی سازی شده برای طراحی و مدیریت استفاده می کند . قالب و افزونه های عمومی استفاده شده در اختیار سامانه گراف بوده و درصورت صلاحدید و بروز رسانی می تواند تغییرات کلی یا جزئی جهت بهبود عملکرد سامانه انجام دهد.

ماده 3:

با توجه اینکه سامانه گراف بصورت یک سامانه یکپارچه و آنلاین تعریف شده است لذا مشتریان وب سایت را با امکانات عمومی و آموزشی تحویل خواهند گرفت و پس از تحویل می توانند طبق نظر و سلیقه خود اقدام به تغییرات طراحی، رنگ یا افزودن امکانات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

ماده 4:

دامنه .ir از طرف مشتری در سامانه ایرنیک ثبت و خریداری می گردد و در اختیار واحد طراحی سامانه گراف قرار می گیرد. هزینه خرید دامنه بر عهده مشتری می باشد. بدیهی است در صورتی که تیم طراحی گراف ثبت اطلاعات مشتری در سامانه ایرنیک و خرید دامنه با هر پسوندی را انجام دهد طبق توافق هزینه مازاد دریافت خواهند کرد.

ماده 5:

هاست و سرور سامانه گراف کاملاً اختصاصی و دارای سرعت و پهنای باند ایده آل می باشد. مشتری برای سال اول هزینه هاست پرداخت نمی کند ولی بعد از یکسال از زمان خرید هزینه تمدید آن دریافت می گردد. با توجه به کنترل زمان تمدید توسط نرم افزار بعد از پایان یکسال سایت از دسترس خارج خواهد شد لذا چند روز قبل از منقضی شدن لطفاً اقدامات لازم را انجام دهید.

ماده 6:

هزینه افزونه های متفرقه و امکانات اضافی از طرف تیم پشتیبانی سامانه گراف محاسبه و در صورت توافق بر روی سایت نصب و فعال میشود و هزینه آن جداگانه دریافت می گردد. مالکیت این پلاگین ها در اختیار مشتری بوده و دارای زمان اشتراک نیستند. در صورتیکه پلاگینی دارای اشتراک یکساله باشد قبلا به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت توافق روند نصب و راه اندازی انجام می شود.

ماده 7:

تسلیم مدارک مورد نیاز ، محتوا ، متن ، عکس و لوگو از طرف مشتری و توسط فرم مخصوص انجام می شود و سایت با توجه به محتوای ارسالی تحویل داده می شود. بدیهی است بعد از تحویل در صورت داشتن پشتیبانی ماهانه می توانید تغییرات دیگری طبق سلیقه خود روی سایت اعمال نمائید.

ماده 8:

سامانه گراف از اصول امنیتی استاندارد و عمومی بهره می برد ولی با توجه به اینکه امنیت توسط هیچ شخص یا شرکتی قابل تضمین نیست، سامانه گراف مسئولیتی در قبال حملات سایبری ندارد. پشتیبانی سامانه گراف جهت بالا بردن سطح امنیت وب سایت پلاگین های کاربردی معرفی می کند که در صورت توافق روی سایت نصب و راه اندازی می گردد. پلاگین های کاربردی در مرحله ……. نقشه راه خرید وب سایت معرفی شده است.

ماده 9:

 با توجه به گستره بودن امکانات بخش مدیریت وردپرس مشتریان می توانند از خدمات vip ، سطح یک و سطح دو این سامانه استفاده نمایند و یا مدیریت را با توجه به توافق نامه بطور کامل در اختیار بگیرند.

تبصره 9-1:

در صورت دریافت مدیریت کامل سامانه توسط مشتری، گراف هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات سایت نخواهد داشت و در صورت بروز هر گونه مشکل با دریافت هزینه جداگانه اقدام به رفع خطا و ایراد خواهد کرد . بدیهی است که محاسبه هزینه بر اساس نوع ایراد و مشکل توسط تیم فنی انجام می گیرد. بدیهی است مشکلات مربوط به سرور و هاست مستثنی است.

تبصره 9-2:

در صورتیکه مشتری از خدمات پشتیبانی استفاده می کند (با توجه به پلن پشتیبانی) تغییرات و تعریف محصول و … حداکثر 2 روز کاری بعد از سفارش روی سایت اعمال و تائیدیه گرفته می شود.

ماده 10:

ر صورت نیاز به آپدیت و بروز رسانی (امنیتی یا از بابت ارتقا امکانات)، گراف می تواند همه سایت های زیرمجموعه خود را با حفظ اطلاعات و بدون اطلاع قبلی بروز رسانی نماید و یا امکانات خاصی را اضافه نماید.

ماده 11:

برای اتصال وب سایت به درگاه پرداخت نیاز به دریافت نماد اعتماد، تکمیل پرونده مالیاتی و ثبت نام در سامانه درگاه پرداخت می باشد که هر سه مرحله فوق به عهده مشتری می باشد. بدیهی است در صورتیکه تیم طراحی گراف این مراحل را انجام دهد طبق توافق هزینه آن دریافت می گردد.

تبصره 11-1:

نصب و اتصال درگاه یا نماد به سامانه گراف به عهده تیم فنی گراف می باشد.

ماده 12:

ثبت نام در سامانه های اینماد، ساماندهی، پنل های پیامکی و هر سامانه ای که نیاز به اطلاعات شخصی مشتری دارد به عهده خود مشتری می باشد ولی با دریافت هزینه جدا توسط تیم طراحی گراف نیز قابل انجام می باشد.

ماده 13:

سامانه گراف قابلیت اتصال به سرویس اسکای روم را داراست که از طریق قراردادن لینک کلاس در صفحه محصول انجام میشود . این سرویس با 30% تخفیف نسبت به هزینه درج شده در سایت اسکای روم قابل دسترس خواهد بود.

تبصره 13-1:

سرویس اسکای روم که با تخفیف 30 درصدی توسط گراف ارائه می شود، سرویس اشتراکی بوده و مشتری به پنل اسکای روم دسترسی ندارد .همچنین فقط یک اتاق با ظرفیتی که خریداری نموده در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

ماده 14:

سامانه هایی که بر روی سایت های گراف متصل می شوند دارای قوانین و مقررات انحصاری خود هستند و لزوماً این قوانین شامل سامانه های دیگر نمی شود. گراف امکان ایجاد تغییرات بصری و امکانات این سامانه ندارد. 

ماده 15:

چنانچه به دلایلی خارج از حیطه اقتدار و اراده و به علت وقوع اتفاقات غیرمترقبه انجام تمام یا بخشی از تعهدات سامانه گراف امکان پذیر نباشد مادام که جهات مزبور ادامه دارد عدم انجام تعهدات، تخلف از مفاد توافقنامه محصوب نمی شود.