متن سربرگ خود را وارد کنید

مشاور تحصیلی هستید و می خواهید خودتان را از بقیه متمایز کنید؟ از فرآیندهای سنتی برنامه ریزی تحصیلی خسته شده اید؟ فرآیندهایی که همه آنها با کاغذ یا در پیام ها انجام می شود،پیام هایی که گم می شوند و در دنیای تکنولوژی محور امروز، دیگر جذابیت قبلی رو ندارند … !

ریسمان از دل این چالش ها و برای حل آن ها پیش آمده! یک اپلیکیشن هوشمند برای برنامه ریزی سریع، دریافت گزارش آزمون ها به صورت یکپارچه و راحت تر کردن کار شما و دانش آموزانتان؛ راحت تر از هر زمان.

چرا ریسمان یک انتخاب هوشمند برای مشاوران تحصیلی است؟

⭕️مدیریت همزمان دانش آموزان و تیم مشاوران

⭕️امکان اضافه کردن برنامه غیردرسی

⭕️گزارش گیری از تحلیل آزمون

⭕️دریافت گزارش کامل از عملکرد دانش آموز

⭕️صرفه جویی در وقت با برنامه ریزی گروهی و آسان دانش آموزان

⭕️نمایش برنامه هفتگی دانش آموز حین طراحی برنامه

⭕️امکان گفتگوی آنلاین با دانش آموزان

⭕️ثبت گزارش تماس های مشاوران و دانش آموزان

ریسمان یک اپلیکیشن مدرن و کامل برای مدیریت و راهنمایی محصول تحصیلی دانش آموزان می باشد که برای موفقیت در آزمون کنکور  پیشنهاد میگردد. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، در ارائه خدمات تحصیلی همانند برنامه های مطالعاتی، تحلیل آزمون ها و پیگیری پیشرفت دانش آموزان به عنوان همراه و همکار مشاورین عمل می کند. اپلیکیشن ریسمان در اوج سادگی به عنوان یک ابزار کارآمد ناظر بر عملکرد روزانه دانش‌آموز می‌باشد.

ریسمان نه تنها به مشاوران امکان می‌دهد تا به سرعت و با دقت برنامه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان خود ایجاد کنند بلکه همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا از زمان خود به بهترین شکل بهره‌ مند شوند. این ویژگی هوشمندانه به مشاوران امکان می‌دهد تا به طور موثرتری به تعداد بیشتری از دانش‌آموزان خدمت رسانی کنند و به طور همزمان کیفیت خدمات را حفظ کنند.

اگر سوالی دارید، شماره موبایلتون وارد بکنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند ...